2010-07-09
16:29:53

16:29

Såja. Hemma efter lite badande och en väldigt rörig dag. Började med att jag och Sophie bestämmer oss för att åka och bada. Vi valde mellan lövsta,görväln eller lillsjön. Lövsta är man alltid på när man ska bada och Görväln skulle sophie's lillasyster till och ville inte att vi skulle vistas på samma ställe typ, haha. Så vi drog mot Lillsjön. Fast vi stannade på coop då vi skulle köpa något att äta. Då kommer sophie på att hon har glömt sin badhandduk, så hon köper en där. Vi beställer en sallad på pizzerian där, då tar de inte kort så vi måste gå och ta ut pengar utanför. När vi väl hade fått våra sallader så kommer vi på att vi inte har några bestick eftersom vi skulle ta med oss de. Så jag ringer Krille för han bor där i närheten, han svarar inte. Så jag ringer hans mamma och hon säger att vi får komma förbi och låna, pinsamt värre. När vi kommer dit så är även min mamma där (och jag trodde hon var på jobbet, men hon slutade tidigare) så vi äter våra sallader där och så går vi ner och väcker Krille och så följde han med oss och badade. Sjuuukt varmt!! Nu har jag precis duschat och ska fixa mig.

Ikväll ska jag på middag hos Sofie som jobbar på Bagdad café där jag jobbade för tre veckor sedan ungefär. Blir kanon! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: